«آلفرد اسپکتور» معاون تحقیقات گوگل اعلام کرد، برنامههای نرمافزاری و فناوریهایی که معمولا به عنوان منحرفکننده حواس دانشآموزان توصیف میشوند، میتوانند یادگیری آنها را ارتقا بخشند.
به باور وی، این موضوع میتواند به آیندهای ختم شود که در آن دانشآموزان برای داشتن تحصیلات رسمی نیازی به مدرسهرفتن نداشته باشند.
اسپکتور در «نشست ایدههای تغییردهنده جهان» در نیویورک اعلام کرد، حتی برنامههای نرمافزاری ساده میتوانند تحصیل را ارتقا بخشند. وی در این میان به برنامههای نرمافزاری مانند Duolingo اشاره کرد که از طریق بازی، به کاربران زبان آموزش میدهند.
اسپکتور گفت که معلمان خصوصی مصنوعی و هوشمند میتوانند گام بعدی برای ارتقا سطوح تحصیلی برای دانشآموزان باشند.
وی همچنین مدعی شد، بازیهای ویدیویی را میتوان برای برطرفکردن کسالت ناشی از درسخواندن نیز به کار برد و محیطهایی خلق کرد که در آن یادگیری هیجانانگیز باشد.
او افزود: ما رابطهای کاربردی بسیار مهیجی داریم که کاربران روزانه ساعتها در محیط آنها بازی میکنند و میتوان با چنین فناوریهایی به دانشآموزان آموزش داد.
اسپکتور اعلام کرد، شبکههای اجتماعی را همچنین میتوان برای افزایش سطوح اجتماعی دانشآموزان به کار برد و به آنها در برقراری آسانتر ارتباط با یکدیگر کمک کرد. وی در پایان مدعی شد این فناوریها در مجموع میتوانند نیاز به مدارس را رفع کنند.
.: Weblog Themes By Pichak :.